می اندیشم
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

- مهسا ,تینا تینا,یسنا  الف,پرنسس  کوچولو,آزاده یاس,آفرودیت  ,دیبا زمانیان,اشک ِ ابر ,خیس ِ باران     ,رهام آزاد,ندا            ,باد ,آذر میدخت شرقی,واژه از بارانم خیس ِخیس,بلانش ,اما ایکس,

 

 

من به تنهایی یک باغ بعد یک خواب زمستانی می اندیشم

 

و به گلهای فروخفته به دامان سکوت

 

من به یک کوچه گیج،گیج از عطر اقاقی ها می اندیشم

 

و به یک زمزمه عابر مست که ز تنهایی خود ناشاد است

 

من به دلتنگی شبهای ملول و تهی ماندن خود از شادی می اندیشم

 

ذهنم از خاطره ها سرشار است

 

و فروآمدن معجزه در هستی من مثل خوشبختی من دورترین حادثه است

 

من به خوشبختی ماهی ها می اندیشم

 

که در ان وسعت آبی باز هم باهم همراهند

 

من به یک خانه می اندیشم

 

یک خانه دور که در آن فانوسی می سوزد

 

و در آن جای تو مانه است تهی

 

و به گلهای فراموشی آن گلدان می اندیشم

 

که ز بی آبی پژمرده شدند

 

من به تنهایی خویش به تنهایی باغ

 

به یک معجزه می اندیشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 203
بازدید هفته : 243
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 270634
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1